Communie - lente feest

Hakuna matata, it means no worries for the rest of your day. It's a problem free, philosophy!


Of het nu een feest is voor de eerste communie of de plechtige communie van jullie zoon of dochter, je wilt gewoon dat het feest een schot in de roos is. Je wilt dat het een origineel communiefeest is waarbij in eerste instantie de kinderen zich kunnen amuseren en zich te goed kunnen doen aan allerlei lekkernijen naar hun voorkeur. En vooral dat je oogappel het feest van haar of zijn leven beleeft.

 

Wil je zelf ook ten volle kunnen genieten van deze mijlpaal in het leven van jullie zoon of dochter, laat je dan bijstaan door de partyservice van A kind of celebration, als event partner. Zo ben je er zeker van dat niets vergeten wordt en dat jullie zelf kunnen genieten van een uniek en stressvrij feest. 

Als professionele eventplanner houd ik rekening met jullie wensen, voorkeuren en budget. Bij mij kan je terecht voor zowel een communiefeest thuis als op locatie

Samen werken we een mooi communiefeest uit op maat waar je zoon of dochter nog lang prachtige herinneringen aan zal koesteren. 

Ceremonie


Kleine kinderen worden groot en vaak sneller dan we willen! We willen dan ook regelmatig stilstaan op een aantal scharniermomenten in het leven van het wonder dat steeds meer op een kleine volwassene begint te lijken.

Op zulke momenten staan we graag met gepaste teksten en muziek stil bij het opgroeien van ons wonder. Wanneer ze de kleuterklas vaarwel zeggen en klaar zijn om de studiejaren aan te vangen, maar ook wanneer ze de lagere school achter zich laten en zich klaarmaken voor de grote wereld van het middelbaar onderwijs.

Wij willen je hierbij helpen. We maken - in overleg met jullie - een persoonlijk moment met teksten, liedjes en herinneringen. We komen naar jullie, luisteren naar jullie verhaal en brengen die grote emoties onder woorden.

 

Duur van de ceremonie 30 - 45 minuten.

Wat houdt dit in?


Wanneer u kiest voor deze formule, regel ik alles voor u van het begin tot het einde. Van zaal tot animatie, de coördinatie van de dag tot het begeleiden van de gasten. 

  • Kennismakingsgesprek
  • Op zoek gaan naar de ideale locatie + locatiebezoeken
  • Opvolgsessies
  • Coördinatie tijdens het feest  
  • Uitwerken van het draaiboek 
  • Budgetbeheer
  • Styling van de locatie + opbouw
  • Nauw opvolgen van het styling budget
  • Ontwerpen van een moodboard 
  • Zoektocht naar alle leveranciers
  • Uitzoeken van decoratie & materialen die passen bij jullie stijl, moodboard en de locatie
  • Afbouw van de styling (dag na het feest)

  • Vaste bloemist waarmee ook samengewerkt kan worden

  • Centraal aanspreekpunt voor leveranciers, externe partners en gasten tijdens het feest.

  • Volledige planning van A tot Z

  • Coördinatie en opvolging van vergunningen en eventuele verzekeringen (optioneel)

Waarom deze formule bij jou past?


  • Je hoeft niet te stressen over de zoektocht naar de juiste leveranciers.
  • Je hebt meer tijd om te spenderen met je familie en vrienden i.p.v. offertes op te vragen en te vergelijken.
  • Je droomt van een persoonlijk feest dat helemaal jouw kind ademt.
  • Je locatie wordt tot in de puntjes aangekleed, zodat jij of je familie/vrienden/ … dit niet hoeven te doen.
  • Je wil volledig relaxed kunnen genieten van je dag.